.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی‌نژاد: تمام صندلی‌های مجمع برابرند

رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سؤالی درباره موقعیت فعلی خود در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: در آنجا همه روی یک صندلی نشسته‌ایم و تمام صندلی‌ها با هم برابر است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق اسلامی ایران در حاشیه مراسم تقدیر از وی در مسجد جامع نارمک درپاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا نشستی را با حضور خبرنگاران رسانه‌های جمعی و در داخل برگزار خواهید کرد و یا نه، گفت: به طور حتم چنین کاری را انجام خواهم داد تا به شما جواب دهم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره انتقال هدایای ریاست جمهوری به ساختمان لادن تنها سکوت کرد.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال دیگری درباره موقعیت فعلی خود در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز اظهار داشت: در آنجا همه روی یک صندلی نشسته‌ایم و تمام صندلی‌ها با هم برابر است.

رئیس جمهور سابق همچنین سؤالی مبنی بر اینکه فکر می‌کنید که چرا در 2 سال آخر حمایت‌ها از شما کم شد، را بی‌پاسخ گذاشت.

احمدی نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در هفته های گذشته اعلام کرده بود که شما در سال 85 خواستار تغییر اعضای مجلس خبرگان بودید آیا این حرف صحت دارد یا خیر گفت: این خبر در همان زمان تکذیب شد. ما نباید به اخبار سایت ها و رسانه ها استناد کنیم و به شما هم می گویم هیچ وقت نگذارید که سایت ها و رسانه های دیگر فکر و ذهن شما را به خود مشغول کنند.

عضو جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام که از پاسخ دادن به سئوالات خبرنگاران خودداری می کرد در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام چه خبر گفت: منظور شما این است که در آنجا شرینی و میوه می دهند، بله هست. یک عده حرف می زنند یک عده گوش می کنند بعد دوباره عده ای دیگر حرف می زنند بعضی دیگر گوش می کنند. دستور جلساتی آنجا هست در مورد آن بحث می کنند در ضمن همه روی صندلی می نشیند و کسی نمی ایستد.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه که آیا خبر جدیدی از دانشگاه ایرانیان دارید گفت: فعلا با مشکلات اداری مواجه شده ایم که در صورت حل شدن آن خبرهای جدید را به اطلاع خواهیم رساند.

احمدی نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری که خطاب به وی گفت "آقای احمدی نژاد برخورد و پاسخگویی شما در دوران ریاست جمهوری با خبرنگاران بهتر بود" گفت: الان هم برخورد خوبی با خبرنگاران دارم اما قصد مصاحبه ندارم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.002 seconds.